vytvarne-potreby-ao.cz

Český jazyk 4.r. ZŠ – Felixová D., Hoffmannová J., Šlédrová J. – 172×240 mm, brožovaná

Kvalitní a oblíbený výrobek Český jazyk 4.r. ZŠ - Felixová D., Hoffmannová J., Šlédrová J. - 172x240 mm, brožovaná od známé společnosti Didaktis jednoduše můžete pořídit na našich stránkách teď právě téměř zdarma! Právě teď jen za 159 Kč.
EAN: 9788073580391
Český jazyk 4.r. ZŠ - Felixová D.

Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku. Jednou ze základních částí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují postavy skřítků známých již z učebnice pro 2. a 3. ročník (kouzelník, skřítci a děti). Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím: zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Koncepce příběhu je následující: Kouzelník, skřítci a děti putují v čase a historii. Děti mají možnost poznat nejen události světových dějin, ale seznamují se i s českými osobnostmi a jejich významnými činny. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které: napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporující skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat. napomáhají formulovat svůj názor,diskutovat, vyhledávat nové informace,  zpracovávat je do jisté formy,  a v neposlední řadě samozřejmě popisovat a vyprávět, ať již volně nebo dle osnovy. Učebnice kromě procvičování pravopisu a ostatních součástí uvedených v osnovách, pomáhá rozvíjet i jazykový cit, slovní zásobu (např. díky jazykové hře, objasňování vzniku některých slov, vysvětlování významů slov) a nabízí dětem i učitelům materiál bohatý na zajímavosti a podněty k další práci. Na konci učebnice jsou zařazeny přehledné tabulky s gramatickými jevy (vzory podstatných jmen, časování sloves, slovesný způsob). V samém závěru učebnice je vymezená jedna strana projektům, které vychází z jednotlivých motivačních textů. Záleží na kantorech, jakou časovou náročnost projektům vymezí (týdenní, měsíční, čtvrtletní nebo roční) a jakou jejich část pro své záměry použijí. S doložkou MŠMT.