vytvarne-potreby-ao.cz

Hudební výchova – učebnice pro 6.- 7. ročník ZŠ a víceletá gymnázia / RVP ZV/ – Šedivý Jakub, Rohlíková Lucie – 21×29

Tento oblíbený kus Hudební výchova - učebnice pro 6.- 7. ročník ZŠ a víceletá gymnázia / RVP ZV/ - Šedivý Jakub, Rohlíková Lucie - 21x29 od odblíbeného výrobce Nakladatelství Fraus, s.r.o. jednoduše můžete sehnat teď skutečně levně! Nabídky již od 219 Kč.
EAN: 9788072389018
Hudební výchova - učebnice pro 6.- 7. ročník ZŠ a víceletá gymnázia / RVP ZV/ - Šedivý Jakub

Učebnice hudební výchovy pro 6.-7. třídu obsahově vychází z RVP/Umění a kultura a rozvíjí kompetence žáků po stránce vokální, instrumentální, hudebně pohybové i poslechové. Světem hudby provází žáky příběh začínající kapely, jejíž jednotliví členové objevují zákonitosti hudby, učí se hrát na různé hudební nástroje a nechávají se inspirovat klasickou i současnou hudbou různých žánrů.   Cílem učebnice je motivovat žáky k poznávání hudby, zpívání a hře na hudební nástroje a v neposlední řadě k pohybu a rytmickému vyjádření hudby. Učebnice nabízí učiteli možnost výběru postupu dle vyspělosti žáků a zvláštností třídy. Posiluje u žáků motivaci k učení, rozvíjení dobrých vztahů v třídním kolektivu a navození důvěry mezi učitelem a žákem. Tematickou osou učebnice je postupné seznamování s jednotlivými hudebními nástroji, na které je nahlíženo z mnoha úhlů i historických kontextů.   Tištěná učebnice má moderní grafickou podobu ve dvoubarevném provedení se svěžími ilustracemi. V hlavním textu je rozpracována motivační linie příběhu, která uvádí krátký výkladový text doplněný notovými zápisy, schématy či fotografiemi. Nechybí množství motivujících otázek a námětů pro praktické činnosti. Na vedlejší liště jsou umístěné odkazy na mezipředmětové vztahy a poznámky k aktuálnímu dění během školního roku (výročí, festivaly, slavnosti).   Učebnice klade důraz na aktivitu, samostatnost a tvořivost žáků tak, aby:  • využívali své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách individuálních i skupinových,  • uplatňovali získané pěvecké dovednosti a návyky při zpěvu i při mluvním projevu v běžném životě,  • pracovali na svém pěveckém projevu po stránce intonační i rytmické v jednohlase i vícehlase,  • reprodukovali na základě svých individuálních hudebních schopností a dovedností různé motivy, témata i části skladeb, realizovali písně a skladby různých stylů a       žánrů,  • vytvářeli jednoduché doprovody a jednoduché hudební improvizace,  • dokázali vhodně vyjádřit hudbu pohybem,  • dokázali ocenit kvalitní vokální, instrumentální i pohybový projev druhého,  • uměli aktivně naslouchat, orientovali se v proudu znějící hudby a přistupovali k hudebnímu dílu jako k logicky utvářenému celku,  • vnímali souvislosti mezi hudbou a jinými druhy umění.