vytvarne-potreby-ao.cz

Marketing management, 14. vydání – Kotler Philip, Keller Kevin Lane – 21×28

Unikátní a oblíbený produkt Marketing management, 14. vydání - Kotler Philip, Keller Kevin Lane - 21x28 od populární značky Grada Publishing, a.s. jednoduše můžete sehnat na našich stránkách teď levně! Akční ceny již od 2 290 Kč.
EAN: 144207
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. Z obsahu O autorech 20 Předmluva 22 Předmluva k českému vydání 27 Poděkování 28 Jak chápat marketing management 32 1. Definice marketingu pro 21. století 33 2. Příprava marketingových strategií a plánů 65 Zjišťování marketingových informací 98 3. Sběr informací a předpovídání poptávky 99 4. Provádění marketingového výzkumu 131 Propojení se zákazníky 158 5. Navazování vztahů dlouhodobé věrnosti 159 6. Analýza spotřebních trhů 189 7. Analýza B2B trhů 221 8. Identifikace tržních segmentů a targeting 251 Budování silných značek 278 9. Vytváření hodnoty značky 279 10. Zvládnutí positioningu značky 311 11. Dynamika konkurence 335 Příprava tržních nabídek 362 12. Vytváření strategie výrobku 363 13. Navrhování a řízení služeb 393 14. Příprava cenových strategií a programů 421 Poskytování hodnoty 452 15. Navrhování a řízení integrovaných marketingových kanálů 453 16. Řízení maloobchodu, velkoobchodu a logistiky 487 Komunikování hodnoty 514 17. Navrhování a řízení integrované marketingové komunikace 515 18. Řízení hromadné komunikace: Reklama, podpora prodeje, události a zážitky a public relations 543 19. Řízení osobní komunikace: Přímý a interaktivní marketing, ústní šíření a osobní prodej 575 Dosahování úspěšného dlouhodobého růstu 608 20. Uvádění nových tržních nabídek 609 21. Obsluha globálních trhů 641 22. Řízení holistické marketingové organizace v dlouhém období 669 Dodatek 700 Příloha 706 Závěrečné poznámky 721 Glosář 800 Zdroje obrázků 812 O autorovi Philip Kotler Je jednou z největších světových autorit v oblasti marketingu. Drží titul S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing na Kellogg School of Mana­gement při Northwestern University. Magisterský titul získal na University of Chicago a doktorát na Massachusetts Institute of Technology, oba v oblasti ekonomie. Svou postdoktorální práci v oblasti matematiky vypracoval na Harvard University a v oblasti behavio­ralismu na University of Chicago. Philip Kotler je spoluautorem knih Principles of Marketing a Marketing: An Introduction. Jeho kniha Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, aktuálně v sedmém vydání, je ve své specializované oblasti bestsellerem. K dalším knihám Philipa Kotlera patří: Marketing Models, The New Competition, Marketing Professional Services, Strategic Marketing for Educatio­nal Institutions, Marketing for Health Care Organizations, Marketing Congregations, High Visibility, Social Marketing, Marketing Places, The Marketing of Nations, Marketing for Hospitality and Tourism, Standing Room Only – Strategies for Marketing the Performing Arts, Museum Strategy and Marketing, Marketing Moves, Kotler on Marketing, Lateral Marketing: The Deadly Marketing Sins a Corporate Social Responsibility. Kromě těchto prací publikoval přes sto článků ve významných časopisech včetně Harvard Business Review, Sloan Management Review, Business Horizons, California Management Review, Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Management Science, Journal of Business Strategy a Futurist. Je jediným trojnásobným držitelem prestižní ceny Alpha Kappa Psí udělované každoročně za nejlepší článek publikovaný v Journal of Marketing. Profesor Kotler se stal v roce 1985 prvním držitelem ceny Distinguished Marketing Educator Award za významný počin marketingového vzdělávání udělované Americkou marketingovou asociací (American Marketing Association – AMA). European Association of Marketing Consultants and Sales Trainers mu udělila svou cenu Prize for Marketing Excellence. V průzkumu mezi akademickými členy AMA v roce 1975 byl vybrán jako vůdčí osobnost marketingového myšlení. V roce 1978 také získal cenu Paul Converse Award udělovanou AMA za původní přínos marketingu. V roce 1995 ho sdružení Sales and Marketing Executives International (SMEI)…