vytvarne-potreby-ao.cz

Marketingová komunikace v místě prodeje – POP, POS, In-store, Shopper Marketing – Jesenský Daniel

Tento vynikající kus Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Jesenský Daniel od známé společnosti Sevt můžete sehnat teď ve slevě! Ceny již od 499 Kč.
EAN: 9788027117246
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP
Ověřit dostupnost
Značka: Sevt
499

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.

V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.