vytvarne-potreby-ao.cz

Politická komunikace – Křeček Jan – 14×21

Tento oblíbený výrobek Politická komunikace - Křeček Jan - 14x21 od známé značky Grada Publishing, a.s. snadno seženete tady teď za výprodejovou cenu. Nyní pořídíte jen za 379 Kč.
EAN: 9788024735368
Politická komunikace - Křeček Jan - 14x21

Od res publica po public relations. Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. Z obsahu 1. Definice politické komunikace 1.1 Dominantní definice Politická komunikace jako obor Politická komunikace jako praxe Političtí aktéři  Hodnoty a zdroje Polity – politics – policy Členění kapitol 1.2 Alternativní definice 2. Prostředí politické komunikace 2.1 Dominantní pohled Reprezentace a/versus participace Reprezentačně-liberální teorie Participačně-liberální teorie Veřejný komunikační prostor Delegace – reprezentace – participace Veřejná sféra v médiích Veřejná sféra z médií 2.2 Alternativní náhled(y) Politická ekonomie a/versus kultur(ál)ní studia Radikálně-demokratický přístup 3. Systémy politické komunikace 3.1 Dominantní pohled Zpráva Komise pro svobodu tisku Čtyři teorie tisku Tři modely médií a politiky Hledání východoevropského modelu 3.2 Alternativní náhled(y) 4. Historie politické komunikace 4.1 Dominantní historie První věk politické komunikace Druhý věk politické komunikace Třetí věk politické komunikace 4.2 Alternativní historie Média a protesty Mediálně-demokratizační vlny 5. Současnost politické komunikace Třetí věk a jeho aktéři Public relations a spin-doctoring Dva přístupy k PR a spinu Třetí věk a jeho obsahy Třetí věk a jeho účinky Politický marketing Závěrem krize Resumé Literatura Rejstřík