vytvarne-potreby-ao.cz

E-COMMERCE – Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování – Petr Suchánek – 17×24 cm

Designový výrobek E-COMMERCE - Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování - Petr Suchánek - 17x24 cm od kvalitní společnosti Ekopress jednoduše můžete najít tady teď skutečně levně. Akční cena již od 220 Kč.
EAN: 9788086929842
E-COMMERCE - Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování - Petr Suchánek - 17x24 cm

Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás.. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických obchodů a uživatelů moderních aplikací informačních a komunikačních technologií.Na současné e-prostředí lze nahlížet ze tří základních pohledů. Existence současných možností je důsledkem rozvoje technologií, které představují primární nástroje komunikace na všech úrovních, od strojové až po běžnou mezilidskou, přičemž rychlost a množství přenášených dat neustále roste. Na druhé straně existují uživatelé těchto technologií ať už v podobě podnikatelských, státních, příspěvkových, aj. subjektů nebo běžných uživatelů, pro které se tyto technologie staly zcela nezbytnými a potřebnými a přinesly jim nové možnosti pro podporu jejich aktivit orientovaných na oblasti podnikání, vzdělávání, zábavy, ovšem i těch, které nejsou v souladu s morálním kodexem, etikou a zákony. Právě v této souvislosti je nezbytné věnovat se i třetímu pohledu, kterým je problematika principů, zásad, motivace a legislativy, které by měly určovat reálné mantinely a limity a být jednoznačným nástrojem pro orgány činné v přestupkovém a trestním řízení v případě výskytu kolizních situací. Všechny tři oblasti se permanentně vyvíjejí a vývoj jednotlivých oblastí ovlivňuje vývoj v oblastech ostatních.Hlavním cílem a přínosem monografie je přiblížit současný stav funkční a technologické základny e-business a e-commerce v přímé vazbě na výše uvedené oblasti a naznačit možné trendy vývoje zejména v souvislosti s orientací na zákazníky, tvorbou nových obchodních modelů a využitím moderních technologií pro podporu řízení a rozhodování.