vytvarne-potreby-ao.cz

Marketingová komunikace +CD – Miroslav Foret – 17×23 cm, Sleva 28%

Tento žádaný produkt Marketingová komunikace +CD - Miroslav Foret - 17x23 cm, Sleva 28% od top značky Computer Press, a.s. jednoduše seženete tady teď právě za výhodnou cenu! Nabídky od 639 Kč.
EAN: 9788025110416
Marketingová komunikace +CD - Miroslav Foret - 17x23 cm

Publikace je určena: marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli. Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti. O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu.V roce 1992 založil na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně Ústav veřejného mínění a marketingu a v letech 1993-1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Kongresu USA. V roce 1994 založil s partnery z nizozemské Vysoké školy v Haagu Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednášel na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí, Bulharsko a Maďarsko). Vyučuje také na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie muzických umění v Brně a na Brno International Business School. Je rektorem Soukromé vysoké školy ekonomické ve Znojmě. Tato publikace byla představena odborné veřejnosti na Mezinárodní vědecké konferenci Nové trendy – nové nápady 2006, která proběhla 23.-24.11.2006 na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě za účasti autora Prof. PhDr. Miroslava Foreta, CSc.