vytvarne-potreby-ao.cz

Matematika pro 1.ročník ZŠ 4.díl A – Alter – Landová Vlata a kol. – A4, brožobvaná

Velmi oblíbený výrobek Matematika pro 1.ročník ZŠ 4.díl A - Alter - Landová Vlata a kol. - A4, brožobvaná od značky Nakladatelství ALTER, s.r.o. jednoduše pořídíte zde teď právě téměř zdarma! Akční cena 60 Kč.
EAN: 9788072452842
Matematika pro 1.ročník ZŠ 4.díl A - Alter - Landová Vlata a kol. - A4

Sčítání a odčítání do 20 s přechodem desítky. Závěrečný díl sešitů matematiky pro první ročník. Žáci procvičují sčítání a odčítání s přechodem desítky v oboru čísel do 20 či jednoduché a geometrické slovní úlohy. Sešit může sloužit i žákům druhých ročníků obecných škol. Sešit MATEMATIKA 4/A je součástí čtyřdílné učebnice MATEMATIKA 1, 2, 3, 4/A. Matematika 4/A navazuje na sešit Matematika 3 a obsahuje sčítání a odčítání do 20 s přechodem desítky. Vychází se z numerace, nacvičuje se sčítání a odčítání s přechodem desítky a vše se aplikačně využívá ve slovních úlohách. Žáci se tak soustavně připravují na zvládnutí očekávaných výstupů RVP ZV pro 1. období: – používá čísla k modelování reálných situací, počítá předměty v daném souboru, vytváří soubory s daným počtem prvků – čte a porovnává čísla v probraném oboru, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti – zobrazí číslo na číselné ose – provádí zpaměti jednoduché početní operace – tvoří a řeší úlohy, ve ktrerých aplikuje a modeluje osvojené početní operace – doplňuje tabulky, schémata, posloupnosti čísel – rozezná a pojmenuje základní rovinné útvary a jednoduchá tělesa Kompetence k učení, k řešení problémů a kompetence pracovní Vysvětlení, nácvik i aplikace matematických operací se opírající o názor a mají činnostní charakter. Každodenní samostatná práce v hodinách matematiky, individualizace výuky a okamžitá zpětná vazba umožňují. – organizovat vlastní učení při samostatné práci – vyhledávat a třídit informace, např. volbou vhodného názoru z kartonové přílohy – pozornost reálné situace (zobrazují je ilustrace) a volit k nim vhodné způsoby řešení – ověřovat si prakticky správnost řešení problémů (při společné kontrole samostatmé práce) – účinně spolupracovat ve skupině – podílet se na utváření bezpečné a příjemné atmosféry ve třídě – získat poznatky a  využívat je k objevování různých variant řešení (viz metodická příručka) – vnitřně žáky motivovat a probouzet v nich pozitivní vztah k matematice 32 stran, měkká vazba