vytvarne-potreby-ao.cz

Mezinárodní marketingový management – Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander – 17×23 cm, Sleva 56%

Kvalitní výrobek Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander - 17x23 cm, Sleva 56% od výrobce Computer Press, a.s. můžete najít právě nyní za výprodejovou cenu! Ceny od 219 Kč.
EAN: 9788025116418
Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit.. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecně