vytvarne-potreby-ao.cz

Public relations jako ovlivňování mínění – Jozef Ftorek – 17×24

Tento velmi žádaný produkt Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24 od populárního výrobce Grada Publishing, a.s. jednoduše najdete nyní opravdu levně. Nyní lze objednat jen za 298 Kč.
EAN: 9788024739267
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat ? 3., rozšířené vydání. Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly – PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.